tezznenzen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tess Nenzén - 30 oktober 2011 20:50

cha cha ba ba


i dag på badhuset så hade tim och jag en flyt sak man kan säga att det e en båt ..

men då var det en sjuk typ (vuxen) som häde upp sit barn på våran bor och då gorde vi så att inte han kunde gå nån stans så då ramla han ner och sen fortsatte det så där.....

sen tog han massa saker av tim och mig (han var hel skum)

 

o juste nells nya hallstuk blev stulen och mitt schampoo å balsam den där pappan hade en fru och en lite äldere dotter vid minn ålder så jag kan tro att hon tog det för när jag gick och leta så var de där och bytte om och då kolla jag ner i hennes väska när hon satt bredvid

 

 

helskum dag

aa men måste dra cha cha då då

Av Tess Nenzén - 29 oktober 2011 16:21

i går va jag med kajsa på stan och köpte hårförlägning sen sov hon hoss mig


det var grymt läskit för bussen körde om en bil helt sjukt

Av Tess Nenzén - 29 oktober 2011 16:18

cha cha ba ba..

I natt ska Tim min kusin sova hos mig och vi ska snart gå på ica och köpa godis


i morrn ska vi bada yyyyyyyeeeeeeeeeeeyyyy   fett nice

Av Tess Nenzén - 26 oktober 2011 19:50

CHA CHA BA BA ...


I dag var jag på birsta med pappa sanna nell och veronica !!

jag köpte skit snygga skor och en ricktit söt mössa  

nu snart ska jag ducha efter mamma e klar där..

i morrn kanske jag ska vara med kajsa ..eller jag ska det .

occcccch jag ska till skolan men i morrn måste hampus komma fast det tror jag inte för om han e sjuk en dag så är han det hela väckan ut!!! *drygt*

jag har iaf läxan klar så det e inget att bekymra (eller hur det stavas)  sig om 

       


                                                  
                 herrå bloggen!!

Av Tess Nenzén - 26 oktober 2011 07:29

cha cha ba ba  i  dag ska jag till skolan och jag hoppas hampus e där för jag ska säga en sak till han....

skolan e så hämsk att den ser ut som ett spökhus..  


Av Tess Nenzén - 25 oktober 2011 19:15

vi ska få praoa en dag och jag ska få praoa hos min syrra Angelica (hon jobbar som frissa på hårizånt)


herrå läsare ska logga in på facebook nu ;) cha cha då då  

Av Tess Nenzén - 23 oktober 2011 15:49

jag tänkte sticka på hallen och träffa kajsa men då sa mamma att jag måste vara hemma för att ta det lugnt åååååååååå har piss tråkit  

Av Tess Nenzén - 22 oktober 2011 22:29

jag ska sova hos matilda skitkul  !!!!!   ;) :) herrå............  sov så sött !!   

Presentation


kajsis du kommer alltid att vara min bästiz !! love you

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards