tezznenzen

Alla inlägg under november 2011

Av Tess Nenzén - 21 november 2011 14:47

JAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



Jag får äntligen börga träna , eftersom jag haft en infektion i armen så har jag måsta tagit  det lugnt så att det inte skulle bli värre och jag har ätit klart mitt peneselin (stavning) ? 

(innebandy)


   

MEN GRATTIS!!!!!

Av Tess Nenzén - 16 november 2011 17:23

Jaaaaooooooooooooooooooooooo


jag har varit hos min syrra på Hårizånt på prao det var grymt kul!!

sen när jag skulle hem fick jag åka buss hem själv för första gången det var lite pirrit

 

 

 

 

                                                  
                       HERRÅ

 

Av Tess Nenzén - 9 november 2011 07:19

jaaaaaaaaaaaao  matfors skola suger men i 6an kanske jag ska börja på prolympia eller jag har sökt dit

men nu ska jag till skolan herrå

  

Av Tess Nenzén - 9 november 2011 07:03

jaaaaaaaaaao det var länge sen jag skrev på bloggen men nu gör jag äntligen det !!

jag har nyss vaknat och har fikan frukost. Det har blivit en typ som en  varklummp på min armbåge på erret..

jag gick till skolsysster och hon följde med mig på vårdsäntralen och då gorde de hål i bullen typ och tryckte  ut allt var och jag e helt svullen på armen  blläääääääääääääääääää    ekligt    

men nu äter jag penselin så det kommer att gå över jag ska äta tre tabbleter om dan en på morron en på dag och  en innan jag går och lägger mig hejdå blogg läsare säkert  ingen  herrå ...  

Av Tess Nenzén - 4 november 2011 16:43

 jaaooooo.   

Jag har varit på halloweenfest på näset och vi gick en spökslinga jag gick med kajsa maja issa och julia vi skulle gå äfter marshaller och vi gick till en ridbana och då kom en som red mot oss sen gick vi mot ett litet hus som det satt en som spika fast häst skor  på hästarna och då stängde nåra dören och skrek då blev maja så rädd att hon börja grina och då kom vi ikapp en annan grupp och då när maja var ledsen så börja en tjej tjaffsa med henne (taskit)



herrå ska ringa och fråga om majsa kan sova hos mig

Av Tess Nenzén - 4 november 2011 16:37

Jao på halloween festen blev det kaoos!!

alla sprang omkring ...

men på slutett blev det lite lugnare .

herrå bloggare!!

Av Tess Nenzén - 2 november 2011 18:23

Jaoooo

om en timme ska det  bli fet nice men måns kom en timme tidit han e ju han....

halloweenfest yeeeey

kajsa och jag har sminkat oss nu ( vi ser hämsk ut) kolla ba!!          

Presentation


kajsis du kommer alltid att vara min bästiz !! love you

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards