tezznenzen

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

HALLOWEEN FEST PÅ NÄSET!!

Av Tess Nenzén - 4 november 2011 16:43

 jaaooooo.   

Jag har varit på halloweenfest på näset och vi gick en spökslinga jag gick med kajsa maja issa och julia vi skulle gå äfter marshaller och vi gick till en ridbana och då kom en som red mot oss sen gick vi mot ett litet hus som det satt en som spika fast häst skor  på hästarna och då stängde nåra dören och skrek då blev maja så rädd att hon börja grina och då kom vi ikapp en annan grupp och då när maja var ledsen så börja en tjej tjaffsa med henne (taskit)



herrå ska ringa och fråga om majsa kan sova hos mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Nenzén - 2 januari 2012 15:18

JAOOO   Jag har skaffat en ny blogg så jag kommer inte att skriva något mera på den här . Men kolla gärna på den hära bloggen den e bättre, snyggare men svårare men jag lär mig snart. tessan.devote.se hoppas ni gillar den. ...

Av Tess Nenzén - 1 januari 2012 19:14

tjaoooo   ja är med maja och ska sova här och snart gå ut å knäppa kort.. SINGEL!!!!!!!!!!!!!! mitt nårs löffte är att jag inte ska skräpa ner...     tjaoooo ...

Av Tess Nenzén - 26 december 2011 17:35

TJAOOOO   I dag var jag på birtsa med sanna ( losas syrra ). Jag köpte best friends armband och en tröja med USA flagga på. Jag köpte även 4 ringar som tillhörde varran ( de satt inte ihop ) och på varje ring stod det en bokstav och det var...

Av Tess Nenzén - 25 december 2011 18:34

Jag blev 500 kr rikare för en timme sen typ jag fick det av morfar!!!!!!! ...

;)

Av Tess Nenzén - 25 december 2011 16:11

Kl 5 kommer min morfar för jag ska få en julklapp för han kom inte i går så då ska vi äta julmat igen. De som kommer är Moster, Skuggan, Morfar, Åsa och kanske tim jag vet inte. Jag skriver sen vad jag fick av morfar men ha en fortsatt trevlig da...

Presentation


kajsis du kommer alltid att vara min bästiz !! love you

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards